torsdag 26 januari 2012

Good morning sunshine!

Var på genast bättre humör när jag vaknade i morse, Tog dulco igår och efter toabesöket hade jag gått ner 2,5kg. HAHA. Galet hur mycket skit man kan ha i sig ;)
Känns skönt med en omstart, väger nu 52 igen iaf (vilket inte är bra nog såklart...)
Idag har jag börjat morgonen med kaffe, vilket ska bli dagens enda intag hade jag tänkt (Kaffe och vatten) så det blir en liten minifasta, mest för att dra ihop magsäcken efter helgens frosseri rent ut sagt.
Måste helt seriöst börja skärpa mig på helger, om jag klarar denna helgen så blir varje helg därefter mycket lättare att klara också...

5 kommentarer:

  1. svar: taack så mkt!! Ja ellerhur! Och mer minus ska det bli!! :D

    SvaraRadera
  2. hur fungerar det med dulco? ger det snabbt effekt ? :)

    SvaraRadera
  3. sv: tack :D
    hoppas din kväll går bra :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja det är ju inte skönt att höra direkt :/ Nej är degig och äcklig.. Jo sant, finns en del risker med det, men är lätt värt det! nja ska aldrig över 50 igen usch då var det äckligt att se mej! Grejen är den att jag är så jävla degig! Speciellt på armarna och låten/rumpan. Magen är nästan okej, har lite muskler och inte alltför mycket fett men blä för resten. Vill ha smala armar och ben! :) Ja men man sänker sin målvikt hela tiden typ.. 1kg i taget typ. Hoppas du är nöjd vid 45 bara :) Kram

    SvaraRadera