tisdag 17 januari 2012

17 januari

Omg... Jag är galet sjuk, riktig hög feber, vrålförkylld. Samt att helgen var kaos, har festat trots jag vart sjuk vilket har gjort att jag blivit ännu sjukare.
Maten gick bajs i helgen också eftersom jag varit på två kalas samt sovit hos mina föräldrar i några dagar.
Men nu är jag hemma, ensam i min sköna säng. Tog precis 2 koppar kaffe, två alvedoner och en koffeintablett för att jag inte orkar sova längre, det är så sjukt tråkigt och jag vill göra någon nytta! Typ som att städa...
Vågen vågar jag inte att kolla på förens på fredag...
Nu ska jag läsa över 100 inlägg från bloggar som jag har missat samt dö lite smått.
I år är det beach 2012 som gäller! Ska börja simma nästa vecka så fort jag mår bättre, nu jeeeklar.!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig! Oooh, nu blev jag också sugen på att simma... Kanske inte vore så dumt att dra sig till simhallen någondag..

    SvaraRadera