torsdag 14 juli 2011

:)

Ni är så fina! Blir verkligen jätteglad av era kommentarer! Gissar på att ni är jättefina tjejer där utanför bloggen! <3

Min mage kurrar för första gången på 1 och en halv vecka. Det är så skönt, det känns som att revbenen är lite mindre tydliga likaså bröstbenen, inte så konstig efter all skit jag har fått i mig..
Kommer att göra en lättare fasta under några dagar, en fasta med bara grönsaker och dricka.

Men vet ni? Det har gått en och en halv vecka nu med helt normala portioner och MYCKET motion och dans. Man kan gå ner då också, man behöver inte äta minimum kaloriintag. Bara tänka på portionerna. Tack och lov så insåg jag det! Men jag är inte där än, jag kommer fortsätta på samma spår som förut före jag börjar äta normalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar