lördag 23 juli 2011

Tråkigt

Fan vad jag hatar att vara sjuk. Det är så himla tråkigt och jag börjar bli galet rastlös. Har sprungit runt i lägenhet och städat.. pausat.. kollat film... städat... diskat... rensat kläder... osv.. På tal om kläderna. Min gaderob är seriöst heeelt tom nu typ. Några få plagg kvar. Känns skitbra! :D
Ut med det gamla livet och in med det nya.

Dagens intag har varit honungsmelon, skärde upp i bitar och har ätit i tre omgånger, när hunger infann sig tog jag nästa omgång. Gott!

Nu blir det en till film snart.

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack! :'D Ohja, det är en så himla fin känsla verkligen <3

    SvaraRadera
  2. sv: Gud va skönt! Vilken pepp alltså! Haha, du har inspirerat mig att städa, får jättedåligt samvete när jag ser mitt stökiga rum. Jag är under min målvikt men jag känner mig inte fin. Jag är fortfarande tjock liksom. Jo, jag tror också det. Man blir nog konstig i huvudet av att hålla på som vi gör. Jag trodde jag skulle vara nöjd vid 50kg men jag är ju fortfarande inte så smal som jag vill vara, så lite mer ska jag försöka gå ner. Känner att jag skelar iväg här lite. Haha.
    Kram

    SvaraRadera