fredag 22 juli 2011

Matschema

Nu är det skärpning. Från och med i morgon börjar utrensning av allt, en nystart och max 150kcal.
Min nya målvikt är 50kg eftersom jag redan passerat min första målvikt. (-4,7kg kvar)

Imorgon lördag och på söndag blir det fruktfasta med cola light och honungsmelon.

Måndag - Onsdag
Frukost: Icas lättkvarg 100g (55kcal/100g)
Mellis: Redbull light
Middag: Keso mini 100g (70kcal/100g)
Övrigt: Tuggummi och Vatten

Torsdag - Fredag
Frukost: Knäckemacka med keso och tomat (35+30+5=70kcal)
Mellis: Redbull Light
Middag: Keso mini 100g (70kcal)
Övrigt: Tuggummi och vatten

-

Lättkvarg är förövrigt galet mättande, som en feet yougurt utan fett. Gott att blanda i tex en kork funlight. Passar även super att ha i grytor.

För vissa kan detta matschemat se ganska extremt ut. Men det är så jag gillar att ha det, och det är så jag får motivation samt återfår kontrollen!

Nu kör vi stenhårt nästa vecka! :D

6 kommentarer:

  1. Tänk om du inte är nöjd när du når 50 kg då?
    Va rädd om dig<3

    sv: Sleeves är så jävla hett!

    SvaraRadera
  2. sv. fan så jävla grym! har du tränat massor eller äter du bara jättelite? vill veta ditt bästa tips:D

    SvaraRadera
  3. Måste bara fråga hur du gör när du äter så lite, börjar inte magen kurra något förskräckligt? Min gör det om jag varit utan mat bara en halv dag liksom, och det är så sjukt pinsamt! Speciellt i skolan :S
    Kämpa på! :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Åh men smart ju! :D Har inte heller några problem så på jobbet eftersom jag jobbar på en fabrik = mycket höga ljud, men det är ju som sagt värre i skolan när man sitter i ett helt tyst klassrum haha xD
    Men asbra tips verkligen sen när skolan drar igång igen!

    SvaraRadera
  5. nej men jag tränar inte jag heller typ! tänkte börja promenera lite bara:) okej, vad kul att du lyckas gå ner! ja light produkter är jävligt bra, morötter med har jag hört;) (innehåller lite) puss!

    SvaraRadera
  6. sv. Åh, det suger verkligen! Ändå skönt att ta laxerande och ''börja om''. Men som du säger så är det inte så bra att göra det för ofta :/ men vad kan man göra! det är nästan en tvångsgrej!

    SvaraRadera