måndag 18 juli 2011

Hej fina ni!

Tänkte bara uppdatera snabbt att jag inte kommer ha tillgång till dator förens onsdag =)
Jag var på akuten idag, min kropp har en kraftig infektion PLUS halsfluss, ni kan ana hur jag mår, helt mörbultad, stooora mandlar, ont i hela kroppen, hög feber osv... Men iaf. Ska bo på grand nu i två nätter, en resa som har varit inbokad i flera månader.. Vi får se om jag överlever!

Dagens intag har varit ett smörgåsrån med phidelphia samt en halv avokado på, mycket gott=)

Vet inte morgonvikten, eftersom mamma hämtade mig sent igårnatt pga mitt dåliga skick .. :P Men när jag kom hem från akuten (efter frukosten och tonvis med vatten) vägde jag 55,2 iaf=)

2 kommentarer:

  1. Åhneeej, vad jobbigt! Hoppas det går över fort! :o <3

    SvaraRadera
  2. Usch, så jobbigt att vara sjuk på sommaren...
    Hoppas du snart blir frisk iaf:)

    SvaraRadera