tisdag 22 mars 2011

Vår!

Det är så underbart ute :D 10+ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gick precis en timme powerwalk, satte mig ner och rökte en cigg på en bänk i solen.. Åhhh vad härligt!
kom precis hem och dricker cola zero med massa is i. Ska snart börja tvätta.
Dagens intag har än så länge varit rester från igår, quorngryta med majs ca 200 kcal
Men ligger på minus ändå efter min entimmar powerwalk -350kcal

Ska bara äta lättkesella sen med lite funlight i senare i eftermiddag/kväll 75kcal.

Nu ska jag städa och sedan fixa mumsig fruktsallad till mina fåglar =)

Känner mig så himla pepp nu! Jag ska bli smal, smal, smaal! Ska inte väga mig förens i helgen, så då får vi se hur det har gått, samt mäta mig =)

Värsta är lördagen.. Då det väntas fest...= Alkohol. Blir vodka redbull som vanligt.. Massa onödiga kalorier. Men ska försöka att inte dricka så mycket=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar