onsdag 23 mars 2011

Onsdag

Åt precis frukost, mår väldigt illa nu dock...
Blev turkisk yougurt med lite solrosfrön på, måste äta upp yougurten innan den blir för gammal. Har massa ägg i kylen med så får börja äta äggvitomellätt på dagarna.. ;O

Ska fixa mig nu och bege mig mot stan för att träffa en kompis! Sen ska jag och en annan kompis till en stoor secondhand affär. Längtar. haha =) Maten kommer gå bra idag känner jag iaf =) Blir aldrig hungrig när jag går på stan, får se vad jag ska äta ikväll.. Hmm .

Älskar känslan av att inte ha så mycket mat i magen <3 Och eftersom jag skippar kolhydrater och utesluter pasta, ris, potatis, bröd osv, så känns magen mycket bättre!

Än så länge ligger kalloriintaget på ca 200kcal, jättemycket jag vet, men måste göra slut på turkiska yougurten, fattig kvinna vettö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar