torsdag 31 mars 2011

Blogg

Det är verkligen skönt att ha en blogg att kunna skriva vad som hellst! Jag bryr mig inte om läsare eller något sådant, är bara skönt att ha, för här blir jag min egna inspirationskälla, och jag vill inte svika mig själv!

Dagens kcalintag var inte så bra, men ändå helt ok för jag hetsade inte fast jag var jättesugen och åt min mat jättefort.

Frukost: Halv burk kesella, nyponsoppa, vitaminbrus - 110kcal
Middag: Marinerade svamp i ugn, quornbitar och liiite taziki - ca 350kcal

Inte hunnit med någon promenix idag pga spöregn, så imorgon blir det en snabb promenad till jobbet iaf.

Det värsta är att jag ska hem till mina föräldrar i helgen... De har skafferiet och kylskåpet PROPPFULLT med ALLT!..... inte bra. + de har alltid massor utav godis när jag kommer... suuuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar