onsdag 9 mars 2011

Trött

Det är snöstorm ute, jag som trodde det äntligen skulle bli vår. Fast egentligen är det bara skönt att man inte behöver klä sig lättare ute än.. Jag mår dåligt över min kropp, mår illa när jag ser på den, den är hemsk. Jag älskar kläder, har hela gaderoben full med kläder. 5 olika jeansjackor, 4 olika skinnjackor, jag kan inte använda några av dem just nu, jag vill inte visa mina lår och rumpa så tydligt, vill inte ha dem uppknäppta heller för då syns magen.. Hela kroppen syns tydligare i vårkläder. Usch..

Dagens intag har än så länge varit coca cola zero ca 2kcal.

Har vart grymt sugen på chokladbollar men har inte gjort några och är stolt över det!

Jag ska snart steka lite broccoli och morötter och lägga i lite soya så blir det riktigt gott! ca 100kcal.

Det ska försöka bli dagens enda intag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar