tisdag 29 mars 2011

Ullared

Idag har jag vart på Gekås! Har glömt hur kul det är där *låter som en fjolla* Haha.
Köpte massa konserver, hittade min favoritwook i konserv där, en burk med minimajs, vitlök, chilli, groddar, vattenkastanj i , 17kcal per 100g, kostade 5 spänn per burk och en burk var nog 250g. Mmmm!

Hittade typ bara nödvändigheter till hemmet och lite annat grejjs.

Maten har vart sådär idag, omelett till frukost med svamp i (ca 200kcal) en liten baguette med sallad i på gekås för jag höll på att dö av hunger (ca 200kcal) ..

Imorn ska jag äta max 100kcal.. Vill gå ner fooooortare, suck! Jag hetsade igår, inte bra alls, dumma mig. En STOR pommestallrik med MASSA ketchup och taziki minst 500kcal... fyfan..

1 kommentar:

  1. tack! du är också snart där! men jag skulle råda dig att äta runt 500-600kcal varje dag istället. så du orkar hålla ut utan att hetsa. ju längre du håller ut utan att misslyckas desto mer går du ner! plus att kroppen inte ställer in sig på svält lika mycket så du går ner typ lika mycket ändå. kram

    SvaraRadera