torsdag 24 mars 2011

-

Åt sockerkaka idag... H hade precis bakat när jag kom så hon tvingade såklart i mig, när jag tackade nej första gången frågade hon vad som är med mig och tvingade mig provsmaka en stor bit.. Kunde såklart inte tacka nej. Tog en liten bit.. ca 150 kalorier bara sådär... Jag tog iaf en promenix hem i lagom takt, tog ca 1 timma, -200kcal, så sockerkakan försvann men fortfarande ligger jag på plus 350kcal... Och btw är fortfarande mätt efter frukosten, lite sötsugen bara. Men suget försvinner fort när man dricker fun light wildberries tycker jag ^^ Och det är ungefär 0,8kcal per glas! :D
Imorgon ska jag gå till frissan och färga mitt hår, behövs har verkligen en hemsk utväxt, inte snyggt med blond utväxt på rödfärgat hår... :P Så blir jag fin i helgen när jag träffar R...
Efter frissan ska jag träffa J, lär väl säkert bli en fika för måste ha något i magen före jobbet, köper kanske en smoothie eller någon sallad eller nått, så får bli en kesella till frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar