tisdag 22 mars 2011

22/3

Det är underbart väder ute! Jag är ledig idag så ska gå en promenad senare runt parken !
Mamma kommer snart och hämta mig så ska vi köpa mat...
Är alltid så jävla jobbigt å köpa mat när man bor själv, för det blir lätt att man köper något man inte borde.. Men idag och alla andra dagar ska jag bara köpa bra mat ^___^ Är ju bara ca10 veckor kvar till sommaren... Mår dåligt över att bara tänka på det... Måste ner 20kg tills då..
Hmm har funderat lite på vad jag ska köpa idag..
Finncrisp knäckebröd (endast 15kcal per skiva)
Phiadelphia ost och avokado att ha på knäckebrödet
Quorn fileer och tatziki
Proviva, nyponsoppa eller något annat flytande,, ska kolla vad som har minst kalorier..
Wookgrönsaker
Det är allt jag kommer på nu men det blir säkert något mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar