torsdag 24 mars 2011

24/3

Vaknade upp klockan 8 i morse pga solen sken in genom mitt köksfönster! Måste fan skaffa rullgardin. Men man ska inte klaga på solen nu när den väl är framme!
Gårdagen började bra men slutade katastrof i matvägen, en kompis var här och vi lagade massor utav mat, iofs nyttig mat men i stora mängder samt massa olika ostar som vi frossade i.. Inte bra.
Idag har jag än så länge ätit knäckebröd med lite phiadelphia och avokado, det bästa med det är att man är mätt så himla länge, mättnaden kan hålla ändå tills jag går och lägger mig.
Fast kaloriintaget var ju inte det bästa. .ca 300kcal.
Jag ska gå en lååång promenix snart till H. Ska bli skönt att komma ut, lyssna musik, känna solens värme i ansiktet .. :D

På lördag ska jag väga mig... Nervös :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar