tisdag 21 februari 2012

Fettodagen

Idag är det semledagen, vilket min chef INTE hade missat.. och bjöd självklart på en semla och kaffe på jobbet.. Tjohooo.....
Som tur är så gillar jag varken grädde eller mandelmassa så pillade bort mandelmassan och lät ytterst lite grädde vara kvar, men ändå. Fick säkert i mig 300kcal.
Annars flöt dagen på bra.

Frukost: Musli med frön och miniyougurt
Lunch: Powerking light
Middag: En semla utan mandelmassa och tog bort 3/4e delar utav grädden. Mår illa..
Övrigt: 3 koppar kaffe

Jag som kör 24timmars-fasta varje dag denna veckan, så dyker en fet semla upp och förstör.

Jaja, fortsätter veckan med endast frukost vid 11 varje dag som matintag.
Tjockis.
Äckelsemla

4 kommentarer:

  1. Läs om artiklarna i bloggen om mjölk, ska man räkna kalorierna eller inte? vad tror du ?

    SvaraRadera
  2. Fy, jag hatar semlor, tur att jag inte har blivit bjuden på någon idag. Själva brödet är okej men grädde mår jag illa av och mandelmassa är bara... sött. :<

    SvaraRadera
  3. Har du gått ner något i vikt när du kört på 24 timmars fasta? :)

    SvaraRadera
  4. Åh men du är duktig, fina.

    SvaraRadera