fredag 10 februari 2012

Tjock

Tjock tjock tjock tjock tjock tjock.
Min pojkvän tycker att jag borde fila ner mina höftben för de är sylvassa och sticker ut. Fan vad glad jag blir när han säger så haha!
Trots synliga höftben, så har jag fortfarande för mycket fett kvar på kroppen, alldeles för mycket. Usch usch usch. Det är vår snart och jag kan inte gå runt och se ut som en strandad valross som rullar fram på gatorna.
Jag vill gå runt så som jag vill: Shorts, knästrumpor, skinnjacka, nitar, jeans, pumps, converse, leopard, svart, mina nya röda vårjacka, hög midja... osv. Åh ge mig värme och smalhet.

6 kommentarer:

  1. Å vad fint det låter! Det kan fan få ta och bli vår nu!
    Och såna kommentarer är alltid underbara! <3

    SvaraRadera
  2. Jaha!!!! Ok då vet jag tack!!!^^

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja, det är grymt jobbigt när dom inte verkar när man vill det, haha! Men dom verkade i alla fall innan jag var tvungen att gå ut :P

    SvaraRadera
  4. sv: kanske borde testa att göra squashspagetti :)

    SvaraRadera
  5. Jag bara ääälskar den här bilden! Har sökt och sökt utan att hitta. Vet du möjligen vars du hittade den, och gärna hela listan? To die for!

    SvaraRadera