måndag 13 februari 2012

Måndag

Helgen är förbi, en var helt ok men ändå inte. Hände mycket som berodde på alkoholen, jag var nära att försäga vissa saker ett flertal gånger. Jag tycker att det är ett mysterium att min pojkvän orkar stå ut med en psykisk instabil människa.
Jag ska vara nykter månaden ut.

Men men, idag är det måndag! Nya tag. Matmässigt gick skitbra, fram tills igår då jag mådde så sjukt dåligt när jag var hos mina föräldrar att de tvingade i mig två portioner potatismos med sås och lingon bland annat.
men ska inte deppa över det, jag ska fasta idag.
Och snart gå ner till stan för att fixa inför alla hjärtans dag imorgon. haha *tönt*


1 kommentar:

  1. Heeeluuu
    klickade in på din blogg helt random, och ser att du har en lista över hur du gått ner i vikt. Kikade runt lite. Jag undrar bara om du skulle vilja berätta hur u klarat av de?
    kul om du svarar.

    v.kindy@live.se

    SvaraRadera