fredag 10 februari 2012

Hi, Im fat.

Det blev pizza igår, dock så åt jag bara en fjärdedel och den bestog utav; curry, jordnötter, anannas och banan, samt ost då. Ingen flötig sås lr liknande. Så ändå helt ok.
Igår började jag kvällen med några glas vin hemma, själv, tänkandes.
Sedan kom min pojkvän hem så jag gick till honom och fortsatte vin/öldrickandet.
Idag blir det öl.
Imorgon blir det födelsedagsfest = öl.
Jag älskar helger, jag mår så otroligt bra när jag dricker (nej, jag dricker mig inte vrålpackad)
Ångesten försvinner, jag får lyckorus i kroppen, jag skapar mina egna tankar och lever i min värld.

Det enda negativa är kalorierna, men jag får dra ner på maten i helgen så kompenseras det ...

Jag är för övrigt en tjockis som har fått världens mensmage. Jag väger 50,x och vågen vill inte gå ner när jag har mens, inte ens lite. Blir så arg.

5 kg kvar. Sommmaren kommer snart, varesig vi vill eller inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar