söndag 8 maj 2011

67,5kg

Fine jag har inte gått ner under helgen... Men det viktigaste av allt är att jag inte har gått upp!!! Jag brukar alltid vara på 70kg efter en söndag! Men inte idag! Såå jäääävla SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT så jag dör typ! Helgen sög i mat dock.

Åt massa grillat i fredags samt MINST 500g choklad.... Men, jag spydde faktist upp det, för jag visste att jag skulle gå upp annars, dumma mig men det kom typ ut en full soppåse utan att överdriva så jävla full och uttöjd var min magsäck av all mat, så jävla vidrigt.

Gårdagen blev ingen vit helg, 5 powerking samt en halv liter vodka eeeeh, faaail, men så jävla värt! Hade skitroligt, satt ute i parken och drack med underbara människor, spelade gitarr, hade allsång, rökte... Riktigt mysigt med andra ord! Slutade med en ljuvlig falafelrulle... Mmmmm, men så fort jag kom innanför dörren så spydde jag, fail igen.

Klockan är snart 8 och jag kan inte sova. Ännu mer fail! Desto mer tid att läsa era braiga och peppande bloggar :D

2 kommentarer:

  1. Huvudsaken är ju att du hade roligt när du drack! Då är det inte bortkastat iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Härligt :D bra jobbat!

    SvaraRadera