onsdag 14 december 2011

14 December

Stress.

Har jobbat, handlat en tiondel av alla julklappar (Gaah jag som skulle vara ute i god tid i år!?)
Och nu ska jag på ännu en middag med jobbet som högsta chefen bjuder på... Suck...
Det blir en Indisk resturang som har gudomlig mat.

Jag fick en utmaning förut att skriva 10 saker om mig själv, så tänkte väl anta utmaningen då!

- Jag umgås hellre med killar än tjejer.
- Tjejer brukar tycka jag är konstig med min grova och sjuka humor och får ofta tråkiga fördomar om mig.
- Jag älskar tatueringar och har själv en halv sleeve och några andra.
- Jag är 22 år
- Jag hatar att åka buss eller kollektivtrafik i överhuvudtaget, känner mig sjukt uttittad och får känslan av att jag är ett freak. Därav mycket vardagsmotion, eftersom jag skippar bussen så ofta som det är möjligt.
- Jag absolut HATAR staden jag bor i.
- Jag är vegetarian och har varit det i 10 år.
- Jag har en dålig ovana att aldrig stänga dörrar, skåp eller lådor efter mig.
- Jag rapar högt väldigt ofta utan att tänka på det förens någon frågar vad fan jag håller på med, haha.
- Jag är ett nintendofreak och äger alla konsoler.

3 kommentarer:

  1. Synd att det har gått för långt för dig med viktnedgången, tråkigt att du blev totalt anorektisk.. För visst vet du att du är det?

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo det är ju rätt jobbigt.. Men man vill ju vara säker innan man säger att det nog inte funkar också. Ja usch! Det värsta som finns är när folk skyller på sina sjukdomar! Bra att du satt gränser :) Synd bara att det inte funkar här, för säger jag att han inte kan skylla på sin sjukdom så blir han arg och så är det ändå mitt fel :/ Men vi hade det så bra i början, det kanske bara är en fas, så blir det bättre snart. Vill vänta och se om det blir bättre igen :) Tack för kommentaren! Kram

    SvaraRadera
  3. Föredrar också att umgås med killar ist för tjejer, de kan vara så komplicerade ibland.. <3

    SvaraRadera